Varatun ajan peruuttaminen

Ajan peruminen tai siirtäminen tulee tehdä aina mahdollisimman ajoissa, kuitenkin viimeistään edellisenä päivänä klo 12 mennessä. Myöhemmin tehdystä peruutuksesta tai käyttämättä jääneestä ajasta veloitetaan ajanvarauksen mukainen käyntihinta.

Ajan peruminen tulee ensisijaisesti tehdä suoraan työntekijälle, muussa tapauksessa asiakaspalvelun kautta. Työntekijöiden yhteystiedot löytyvät työntekijäkohtaisista esittelyistä.

Sairaustapauksessa maksua ei peritä. Maksua ei myöskään peritä ajan siirtämisestä uuteen, kohtuullisen ajan kuluttua olevaan ajankohtaan.

Kelan tukemassa hoidossa on huomioitava, ettei Kela korvaa käyttämättä jäänyttä aikaa. Se tulee kokonaisuudessaan asiakkaan maksettavaksi.

Asiakaspalvelu:

puhelin 040 652 4011 arkisin klo 9 – 16

Chat arkisin klo 9 – 18

terapiatelakka@terapiatelakka.fi

Asiakaspalvelu

puh. 040 652 4011
(avoinna arkisin klo 9 – 16,
chat arkisin klo 9 – 18)

terapiatelakka@terapiatelakka.fi

Yhteystiedot

Terapiatelakka Oy
Valajankatu 5 C 30
40600 Jyväskylä

© Terapiatelakka